onsdag 15 maj 2013

Ingen tid

Oj, det var längesedan man skrev nu och känner mig nästan tvungen till att göra ett inlägg nu.


Har vägt om Lex:
ca 14 dagar sen 17.7 kg 
Här om dagen 17.8 kg så fortfarande inte alls bra så ska dit på måndag och göra en vägning till och hoppas på de bästa 


Inte tränat Lex på hur länge som helst då tiden inte finns riktigt, dåligt samvete över det. Tränar dock var gång vi är ute med möten med och utan hund vilket går bättre men långt ifrån bra


Min ekonomi är inte på topp, inga träningar som jag hade ställt in mig på. Så någon som är duktig på lydnad och bor i närheten och har tid över så är ni välkomna att hjälpa mig med Lex. 


Snart börjar mitt sommarjobb som nattpersonal och min tanke var att Lex skulle följa med och jobba med mig men då hon skäller på allt och alla kommer det bli omöjligt vilket är j*vligt synd. 



Och nu ska bomben släppas:

Jag ska inte ha kvar minah, hon ska flytta till min pojkvän

Tror hon mår bäst av det faktiskt 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar