lördag 16 mars 2013

Sjukdomar & Dåligt väder


Ett tag sen man skrev nu

Har inte blivit mycket träning alls pga av dåligt väder och nu att min son fått vattenkoppor. 


Men idag blev det tid över så tänkte bara ta en långrunda med Lex, blev bort till en hundrastgård där hon fick springa av sig lite, under tiden passade jag på att träna inkallning mitt i det roliga. 


Hon kom som en raket mot mig, en halv meter innan mig så hoppar hon upp i luften med alla fyra, gör en vridning så hon kommer perfekt sidan om mig och sen landar på alla fyra, sätter sig ner och inväntar godis. Galet sött men ser för tokigt ut när hon gör det.


Så håller vädret i sig så blir det att vi går ner och tränar mer där, lättare att träna henne löst än i koppel.


Efter rastgården gick vi ner till stranden så hon fick springa i sanden, hon bara älskade det.


Men det som gjorde mig gladast under hela denna turen var att hon skällde inte ut någon, försökte inte att hoppa på någon, så det blev en massa beröm idag =) 






Hon ser fortfarande så valpig ut min lilla sessa 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar