fredag 19 april 2013

Jag har en tax

Fick höra något kul i går som jag hört ett par gånger innan...


Jag har ingen schäfer, hon måste nog vara en tax tror jag =)

Hon har förstora öron, för lång nos. 


Till och med den fulaste schäfern är finare än min, min är bara en skabbig blandis. 

Men hallå ni ser väl på långa vägar att det är tax i henne, eller?!



Och sen att människor lägger ner så mycket tid i min hund tyder bara på att det måste finnas intresse för henne!



O nej, hon har ingen tavla men lika mycket värd för mig. Men har sett båda föräldrarna och dem är schäfrar båda två, eh nej jag menar taxar =)


Hundfolket är hemska människor ibland!!



Finaste taxen =) 

2 kommentarer:

  1. Ibland får man goda skratt. Senaste kommentaren kom från ett barn till sin mamma. Barnet säkert till mamman, är det där hundar :-) kanske trodde barnet att det var något annat

    SvaraRadera
  2. Hahaha =)

    Dock kom detta från en kennel

    SvaraRadera