fredag 12 april 2013

Jag, störd, nää då



Brukar gå runt och prata med Lex när jag är ute själv med henne, får också konstiga blickar av människor som om jag vore dum i huvudet som pratar med en hund.

Berömmer och ställer frågor till en hund, fullt normalt likom ;)


Ligga i lera är inga problem alls



Jag som pratar för fullt med henne och hon vrider huvudet som om hon förstår mig helt och hållet


Vet min brist men tänker dock inte göra något åt den, folk får tro att jag lider av schizofren eller något =)  

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Åh va skönt att det inte bara är jag som e knäpp :P

      Radera
  2. Så brukar jag också göra, haha! Supersöt bild!

    SvaraRadera
  3. Haha jag brukar också gå och diskutera med hundarna ;) Mina hundar är dock helt ointresserade så jag diskuterar mest med mig själv :D Haha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, måste vara något fel på allt hundfolk ;)

      Radera